De grote fantasy fans hebben waarschijnlijk al een paar maanden geleden van Runeheim gehoord. Als je Castlefest en Elfia leuk vindt, dan klinkt Runeheim zeker als een aanrader. Het is de eerste keer, dus wie weet of het terugkomt. Persoonlijk hoop ik in ieder geval van wel als ik de website zie.

Wat is er dan te doen? De website geeft een flinke selectie aan bands die er zullen optreden (vijftien verschillende over twee podia), een overvloed aan standhouders (ik tel er bijna 140) variërend van dobbelstenen en TTRPG tot fantasy kleding en accessoires en zelfs een massagepraktijk! Naast dat alles is er nog genoeg te doen mocht je uitgekeken raken op dit alles, want er is een buitentheater met een programma dat net zo vol zit als de podia. En als je dan nog steeds tijd over hebt, kun je altijd terecht bij Dutch20, want wij zijn er natuurlijk ook bij.

Wij runnen verschillende systemen, maar omdat we nog bezig zijn met de exacte planning, kunnen we voor nu enkel zeggen hoe laat de sessies zijn. De tijden zijn:

  • Zaterdag
    • Van 13:00 tot 15:00
    • Van 16:00 tot 18:00
  • Zondag
    • Van 13:00 tot 15:00

Je kunt ons vinden in de kas, bij de letter R op de kaart. Zin om mee te spelen? Je bent meer dan welkom! Zorg wel dat je er op tijd bij bent, want de plekken zijn helaas niet oneindig.

Hopelijk tot Runeheim!